fbpx
imarketingltd brand

למה אתם חייבים לפרסם ביוטיוב

יוטיוב היא פלטפורמה המאפשרת לשתף ולצפות בסרטוני ווידאו. ביוטיוב קיימים למעלה מ-3.5 מליון משתמשים רק בישראל. על מנת לממן את הפעילות של הפלטפורמה, מוצעות בה מגוון רחב של אפשרויות פרסום וקידום שונות – חלקן בתשלום ישיר לגוגל ואחרות באמצעות שימוש מובילי דעה או יוצרי תוכן מקורי. כיצד מבצעים את השיווק ביוטיוב בצורה נכונה ואפקטיבית?

מודעות ווידאו ממומנות

לפני הסרטונים ולעתים גם במהלכם תתקלו במודעות ווידאו שונות עליהן הצופה יכול לדלג או מחויב לראותן על מנת לעבור לסרטון המקורי בו התכוון לצפות. בדרך כלל סרטוני ווידאו קצרצרים במיוחד (שש שניות לערך) יופיעו לפני הווידאו המקורי וסרטונים מעט ארוכים יותר יופיעו בתוכן ארוך יותר או מבוקש במיוחד בדומה ל"הפסקת פרסומות" בטלוויזיה. לעתים, ניתן לשלב גם כרטיסיות ווידאו המופיעות על סרטונים שונים וממליצות לצופה לראות סרטונים שלכם המקודמים בתשלום או מתאימים לתחום אותו הגולש חיפש

מודעות מילים על גבי לשונית מעט שקופה בחלק העליון של הווידאו

אפשרות נוספת היא פרסום של מודעות מילים הפונות לקהל היעד הצופה בווידאו ומופיעות בחלק העליון של הסרטון. באפשרות זאת נשתמש כמובן רק כאשר המודעה רלוונטית במיוחד או קשורה במישרין לסרטון ולקהל היעד הצופה בסרטון. לכן, כאשר מתכננים אסטרטגיית פרסום ושיווק ויוטיוב, כדאי להגדיר ולנתח בצורה מדויקת את קהל היעד שלכם לשילוב מודעות כאלה.

שימוש ביוטיוברים

יוטיוברים ומובילי דעה יוצרים תוכן מקורי ופונים בדרך כלל לקהל גולשים קבוע הצופה ב"בלוג" שלהם – בלוג ווידאו. ניתן, פעמים רבות, לשלם לאותם אנשים על מנת לקבל המלצה קצרה על המוצר שלכם או סקירה של המוצר שיכולה להפיץ אותו בקרב גולשים רבים. חשוב לדעת כי מדובר בדרך כלל באסטרטגיה המתאימה להחדרת מוצר חדש אם אתם בעלי המותג או לשיווק ארוך טווח של מוצר זה. הסרטון שהפיץ היוטיובר נשאר ברשת לאורך זמן וממשיך לסקרן את הלקוחות שלכם המחפשים את המוצר.

אז תכלס, למה לפרסם ביוטיב?

כאמור, יוטיוב היא הקהילה הגדולה ביותר בעולם לשיתוף סרטוני וידאו עם מיליוני משתמשים על בסיס יום יומי וחשיפה פרסומית אדירה. בנוסף, יוטיוב מאפשרת לנו למקד את החשיפה רק לאנשים שעשויים להתעניין במוצרים או השירותים שלך בעזרת מיקוד לפי נושאי הסרטונים, תחומי עניין, היסטוריית גלישה, נושאי אתרים בהם גלש, פרסום חוזר, גיל ומין. אפשרויות מיקוד אלה מאפשרות לנו להגיע במדויק לקהל היעד ולנצל את התקציב הפרסום שלך בצורה היעילה ביותר!

רוצים לרתום את יוטיוב לשיווק המוצר או השירות שלכם?
דברו איתנו – 03-9058712

אם הגעתם עד לכאן, סימן שהיה לכם מעניין! שתפו עם חברים!

חיוג מהיר
צור קשר
close_loading_popup
Watch image

!Hey you

אז שנתחיל לעבוד ביחד?
השאירו פנייה ונחזור אליכם היום

נגישות