fbpx
imarketingltd brand

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים הוא למעשה אוסף פעולות ותהליכים שאנחנו מבצעים במטרה לקדם אתר אינטרנט  למקומות ודירוגים גבוהים במנועי חיפוש, כמו גוגל, קידום אתרים מתייחס גם כן לשיפור יחסי ההמרה באתר, הגדלת מספר הכניסות לאתר, הגדלת הרכישות באתר והארכת זמן הגלישה.

אתר האינטרנט של העסק מהווה את האינטראקציה הראשונה של הלקוחות פוטנציאלים עם העסק. בעולם המודרני כל עסק וחברה חייבים לתחזק אתר אינטרנט פעיל. אנחנו חיים ונושמים מסרים שיווקיים, מדיה חברתית ותכנים אפילו מבלי לשים לב. זו בדיוק הסיבה שכל עסק המכבד את עצמו, ומעוניין להגיע לקהל רחב ככל הניתן, חייב לייצג את עצמו בצורה הטובה ביותר באמצעות האתר האינטרנט שלו. באמצעות קידום אתרים אפשר להגדיל את התנועה לאתר וכך לייצר יותר פניות לעסק או רכישות כמדובר באתר סחר.

אנחנו מעניקים שירותי פרסום דיגיטלי 360, קבל שיחת ייעוץ בחינם לגמרי!

קידום אתרים אורגני


קידום אתרים אורגני נחשב למורכב יותר מקמפיין ממומן ומבוסס על תהליך ארוך יותר שבאפשרותו ניתן להשיג תנועה אורגנית לאתר שנחשבת לאיכותית ביותר. תוצאות חיפוש אורגניות יופיעו אחרי המודעות הממומנות בגוגל, ככל שקידום האתר נעשה טוב יותר, כך הוא יופיע וידורג גבוה יותר. דירוג האתר משפיע באופן ישיר על מספר הכניסות לאתר שמובילות לפניות איכותיות לעסק. הדירוג נבחר על ידי גוגל בהתאם לרלוונטיות של האתר שלכם, ועל פי הקריטריונים והפרמטרים שנקבעו מראש מצד מנוע החיפוש. קידום אתרים אורגני מבוסס על יצירת תכנים כתובים חדשים בעלי ערך מוסף לקורא, קטעי וידאו ואופטימיזציה של מבנה האתר למנועי חיפוש (SEO).

 

גרף התקדמות קידום אורגני

אז מה זה בעצם אומר ברמה הפרקטית? מאחר וגוגל רוצה להציג בפני הגולשים שלו, את תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר עבורם, יש לוודא שהתוכן המופיע באתרכם תואם את שורת החיפוש שהזין המשתמש. כאשר גוגל מזהה שגולש לחץ על קישור לאתרכם ויצא תוך זמן קצר, הדירוג של האתר עלול לרדת והוא יופיע נמוך יותר בתוצאות החיפוש. קידום אתרים אשר נעשה באופן מקצועי, יכול לגרום לכך שהאתר שלכם יהיה זה המופיע בתוצאות החיפוש הראשונות, כאשר לקוחות מחפשים בדיוק את המוצר או השירות שאתם מציעים. התנועה האורגנית נחשבת לאיכותית ביותר מכיוון שהגולש חיפש בעצמו את השירות או המוצר, ולכן נחשב לבשל ומוכן יותר כדי להפוך ללקוח משלם. חשוב להדגיש שעבור ביטויי חיפוש פופלרים של מוצרים ושירותים ישנה תחרות גדולה בין האתרים הרבה בטרה לכבוש את המיקומים והדירוגים הראשונים בגוגל. ככל שחברת קידום האתרים מקצועית יותר תגדילו את הסיכוי שלכם להופיע בדירוגים הראשונים. 

 

פרמטר נוסף שעלול להשפיע על הדירוג הוא נראות האתר וההתאמה שלו למכשירים שונים, כמו: טלפונים ניידים, מחשבים נייחים, מחשבים ניידים וטאבלטים. יש להתאים לכל אחד מהמכשירים הללו את עיצוב האתר, כך שהוא יהיה נוח לגלישה עד כמה שרק ניתן. פרמטר זה גם כן נחשב באחריות חברה קידום אתרים שבחרתם ועליכם לוודא שזו אכן ביצעה את הבדיקה וההתאמות לכלל המכשירים.



מעבר לכל הדרישות שיש לעקוב אחריהן בתוך האתר, יש דרכים לביצוע קידום אתרים אורגני גם מחוץ לאתר, כלומר לוודא שישנם קישורים חיצוניים, מאתרים אחרים, המובילים לאתר של העסק שלכם. בקידום אתרים אורגני משתמשים בין היתר בבניית קישורים חיצוניים מבלוגים, פורטלים, אתרי אינדקס רלוונטיים, קבוצות פייסבוק ועוד. לדוגמה, בקידום אתרים בתחום הקוסמטיקה ניתן לפרסם כתבת תוכן שכולל קישור לאתר בבלוג שעוסק בתחומי היופי והאסתטיקה. כך תקבלו תנועה נוספת לאתר וגם תעלו את הדירוג של האתר בגוגל. 

 

הדוגמאות שפירטנו בפניכם הן חלק קטן מהאלמנטים אשר תורמים לתוצאות מיטביות של קידום אתרים אורגני. זוהי עבודה יום־יומית המחייבת בדיקה חוזרת של כל הפרמטרים ודורשת התמדה, יצירתיות ומקצועיות. מכיוון שינם מספר רב של פעולות הדורשות קידום אתרים והתחרות היא קשה התוצאות שחברות קידום אתרים ישיגו לכן הן שונות. חברה לקידום אתרים מקצועית תוכל להוביל את האתר לדירוגים גבוהים תוך פרק זמן קצר ואילו חברה לקידום אתרים ללא ניסוי תפסיד למתחרים ותשאיר את האתר מאחור. לכן, אנחנו ממליצים לא להתפשר ולבחור חברת לקידום אתרים מקצועית, בעלת ניסיון ומתחייבת לתוצאות.

קידום אתרים ממומן

 

 

קידום אתרים ממומן פירושו, קידום שעבורו בעל העסק משלם, למשל, תשלום לגוגל בכדי להופיע בראש רשימת התוצאות במנוע החיפוש. לפני שמתחילים להשקיע כספים בקידום אתרים ממומן, יש לתכנן, לאפיין ולנתח את מטרת הקידום. יש צורך במחקר קהל המטרה, מחקר מתחרים, מחקר מילות מפתח והכנת תוכן שיווקי איכותי וממוקד. 

 

הדגמת תוצאות בקידום ממומן

אחד המרחבים ברשת שבו נעשה אחוז גדול מקידום אתרים הממומן הוא כמובן גוגל- מנוע החיפוש הגדול בעולם. ברוב המקרים המחקר המקדים לקידום אתרים בגוגל הוא מחקר מילות מפתח- כלומר יצירת רשימה של מילים או ביטויים, שלקוחות עשויים לחפש בגוגל בהקשר של העסק שאנו רוצים לקדם. לאחר מכן לנתח כל אחד מהם, כדי לדעת מה יהיה הכי רלוונטי ורווחי עבורנו, באיזה מילה או ביטוי יש תחרות גבוהה או נמוכה, ועבור איזה ביטוי נוכל לקבל תוצאות מהירות. מחקר מילות המפתח נועד גם להסיר את האפשרות שנעלה בתוצאות חיפוש שהן אמנם מהתחום שלנו, אך אינן רלוונטיות ספציפית לעסק.

 

הביטוי "קידום אתרים בירושלים" לדוגמה, יקדם בעלי עסקים שקהל היעד שלהם הוא בירושלים תוך שימוש במילת המפתח ירושלים. קידום אתרים ממומן בגוגל נחשב לשיטת קידום נהדרת מהסיבה שהחשיפות הן סופר ממוקדות והתשלום הוא בעבור הקלקה, רק לאחר שגולש הקליק על המודעה תחויבו, ולכן בעזרת קידום אתרים ממומן מקצועי תוכלו להניב תוצאות מצוינות. בנוסף, לגוגל ישנו כלי הנקרא "גוגל אנליטיקס" שמאפשר לעשות לקמפיין אופטימזציה לפי בחינה של התנועה לאתר, לחיצות על לינקים ועוד. 

כלי שלישי וחשוב שגוגל מציע הוא "גוגל אדסנס"- מודעות לחיצות המופיעות באתרים אחרים שאינם גוגל, אך הם שותפים שיווקיים של גוגל. מודעות אלה מאפשרות חשיפה לקהל גדול אף יותר, והן נחשבות לכלי מוצלח מאוד. 

ישנם פלטפורמות נוספות בהן אפשר לעשות קידום אתרים ממומן, מומלץ לשלב שיווק 360 שכולל קידום אתרים ממומן בכלל הפלטפורמות בסינרגיה מושלמת. ניתן להשתמש בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טאבולה ועוד. מומלץ להשתמש ברימרקטינג ולמעשה "לעקוב" אחרי גולש שגלש באתר או בדף הנחיתה בכל הפלטפורמות וליצור תודעה בלתי פוסקת למותג וכך לגרום לגולש בסופו של דבר להשלים את הרכישה באתר או להשאיר פנייה איכותית לקבלת השירות אותו אנו מוכרים. 

קידום חנויות וירטואליות 

 

המסחר באינטרנט או בשמו הלועזי "אי־קומרס", תופס תאוצה מסחררת וסוחף את כל ענף הקמעונאות יחד איתו. חנות וירטואלית היא נכס אמיתי לכל דבר ממש כמו חנות פיזית והיא יכולה להניב רווחים גדולים אף יותר. מצד אחד חנות וירטואלית יכולה לעזור לעסק שלכם להתרחב לקהל חדש, ומהצד השני יכולה לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים.

קידום אתרים מסוג חנות וירטואלית הוא בעל חשיבות גבוהה ביותר מכיוון שמטרתו היחידה של האתר היא להוביל לרכישה של הלקוח ולכן, כל כניסה לאתר שווה כסף. קידום אתרים אורגני של חנות וירטואלית הוא תהליך מורכב הדורש השקעה גדולה יותר מהאתר רגיל, התחרות גבוהה יותר ולכן על החברה לקידום אתרים להשקיע יותר בכדי להצליח לקבל תוצאות בפרק זמן קצר. קידום אתרים ממומן הוא דרך נוספת לקדם את החנות הווירטואלית שלך. באמצעות פלטפורמות הפרסום ניתן יהיה להניע תנועה חדשה לחנות ואף "לעקוב" באמצעות פרסום רי-מרקטינג אחרי גולשים שביקרו בחנות ואפילו להציג להם מודעות ופרסומים של פרטים בהם צפו בכדי להניע אותם לסיים את הרכישה. קידום אתרים מסוג חנות וירטואלית הוא ללא ספק הקידום המורכב ביותר אך גם המתגמל ביותר. בעזרת שיווק דיגיטלי נכון אפשר להשיג החזר השקעה גבוהה ולפתח קהל לקוחות קבוע.

הדגמת נראות חנות וירטואלית על גבי פלאפון

חנות וירטואלית יכולה להתקיים במגוון פלטפורמות. אחת הדרכים היא לשלב אזור קנייה באתר הקיים של העסק. במקרים בהם לעסק עדיין אין אתר אפשר כמובן לבנות אתר חדש המיועד לכך וישנה האפשרות לבנות את האתר בתוך תחומי מערכות לבניית אתרים. יש להפקיד על מספר עקרונות חשובים כשפונים ומקדמים חנות וירטואלית:
האחד הוא אפשרויות תשלום בטוחות- HTTPS. זו הדרך לוודא שכל מידע רגיש שהגולש ימסור במערכת, כמו פרטי כרטיס אשראי או פרטים מזהים לא יהיו חשופים לגורמים חיצוניים. 

 

כתובת מאובטחת של HTTPS

הדבר השני שיש לתת עליו את הדעת הוא ההיררכיה שבה בנוי האתר. כלומר, מהו סדר הדפים שהלקוח יעבור בעת ביקורו באתר. ההיררכיה חייבת להיות מתוכננת בצורה לוגית, כך שחווית המשתמש – UX תהיה נוחה ללקוח. אתר מסורבל יגרום לו לנטוש את האתר במהירות מבלי לבצע רכישה. 

 

המאפיין השלישי שחשוב להקפיד עליו הוא העיצוב. האתר חייב לייצג את המותג במלואו ולהחמיא למוצרים הנמכרים. ממש כפי שחשוב לעצב את החנות הפיזית כחלל נוח ונעים לעין, כך גם החנות הווירטואלית.

 

אנחנו מעניקים שירותי פרסום דיגיטלי 360, קבל שיחת ייעוץ בחינם לגמרי!

 

קידום אתרים בעזרת פרסום בפייסבוק



פייסבוק היא פלטפורמה חברתית שבה ישנם מיליוני חשבונות פרטיים, חשבונות עסקיים ודפים בנושאים שונים. בדומה לגוגל,  שיווק בפייסבוק הוא כלי שיווקי נהדר עם פוטנציאל גדול לקידום האתר. קידום אתרים באמצעות פייסבוק יכול להיות גם אורגני וגם ממומן.

הפרסום המומן בפייסבוק אינו מסתמך על מילות מפתח כמו גוגל אלא על דמוגרפיה ותחומי עניין של המשתמש. לכן, יהיה עלינו להבין מיהו קהל היעד של העסק שלנו, צריך להגדיר אותו על פי: גיל, מין, מוצא, דת, שפה, אזור מחיה ותחומי עניין רלוונטיים. למעשה בעזרת אפיון נכון על חברת קידום האתרים לבצע טירגוט מדויק לקהל המטרה ולהציג מודעות ופרסומים שמטרתם להניע את הגולש להיכנס לאתר. בעזרת הוספת פיקסל של פייסבוק לאתר נוכל לבצע פרסום רי-מרקטינג, פרסום חוזר, כדי להניע את הגולש לסיים את הרכישה באתר או להשאיר פניה. 

 

ברמת הקריאייטיב של הקמפיין הממומן בפייסבוק המסר השיווקי חייב להיות ברור ובולט. חשבו כמה מהר אנחנו גוללים בפיד של הפייסבוק, וכמה קל יהיה לפספס תמונה בצבעים דהויים, או לחילופין כמה מהר נתעייף מסרטון ארוך. הרשת החברתית יוצרת את הצורך בגירויים מהירים וברורים וכך גם צריך להיות הקריאייטיב. 

 

דרך נוספת לקידום אתרים בפייסבוק היא בצורה אורגנית, ללא תשלום. ניתן להשתמש בקבוצות בפייסבוק שרלוונטיות אתר אותו אנחנו רוצים לקדם ובעזרת פרסום של פוסטים הכוללים תוכן איכותי ומעניין הכולל קישור להמשך קריאה בתוך האתר. בנוסף, יש להיות ערים לפסוטים של משתמשים המבקשים המלצות על נותני שירות מתחומכם, יש להגיב בפוסט תגובה עניינית הכוללת קישור לאתר. 

 

אז איך תבחרו חברה לקידום אתרים?
אם אתם בעלי עסקים והאתר שלכם עדיין לא מייצר לכם מספיק עבודה אין ספק שאתם צריכים חברה לקידום אתרים. חובה לבחור חברה לקידום אתרים רצינית, שניכר כי יודעת מה היא עושה, תבחרו חברה שעובדת על קמפיינים גדולים ועם חברות גדלות, תפגשו עם הצוות וודאו שיש בינכם כימיה וכי מדובר במשווקים שאוהבים את התחום, רעבים להצלחה, יצירתיים ובעלי רוח צעירה וחדשנית. ובקיצור? תבחרו בנו ☺.

 

חברה לקידום אתרים שמתחייבת לך לתוצאות!


אז אם אתם בעלי עסקים והחלטתם שהגיע הזמן לשינוי ואתם מחפשים חברה לקידום אתרים שהיא מקצועית, סופר יצירתית, צעירה, חדישה ובעלת תוצאות מוכחות והבטחה להצלחה, מקומכם איתנו! איי מרקטינג הינה חברה המתמחה בקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, אנחנו נשמח להעניק לכם ייעוץ בקידום אתרים בחינם לגמרי וללא שום התחייבות! נציג בפניכם סקירה על האתר שלכם, מחקר מתחרים ושיטה ייחודית שתאפשר לקדם את האתר שלכם למיקומים ראשונים בגולל בפרק זמן קצר! קבענו לקפה?
זה הזמן להשאיר פרטים בטופס או להתקשר עכשיו -> 03-9058712

אם הגעתם עד לכאן, סימן שהיה לכם מעניין! שתפו עם חברים!

עוד בבלוג...

למה אתם חייבים לפרסם ביוטיוב

מאת: אוהד ניסים 29/10/2019

יוטיוב היא פלטפורמה המאפשרת לשתף ולצפות בסרטוני ווידאו. ביוטיוב קיימים למעלה מ-3.5 מליון משתמשים רק בישראל. על מנת לממן את הפעילות של הפלטפורמה, מוצעות בה מגוון רחב של אפשרויות פרסום וקידום שונות – חלקן בתשלום ישיר לגוגל ואחרות באמצעות שימוש מובילי דעה

לקריאה

מדריך לשיווק בפייסבוק

מאת: אוהד ניסים 09/06/2020

 אנחנו מבלים המון זמן בפייסבוק, כמעט כולנו מבלים שם בתדירות יום יומית. כל עסק חייב דף עסקי בפייסבוק באמצעותו יוכל לפנות לקהל לקוחות חדש שלא הכיר, לתחזק את קשרי הלקוחות עם לקוחות קיימים באמצעות מתן שירות לקוחות בצ’אט ומענה לשאלות בפוסטים,  וגם

לקריאה

איך יוצרים משפך וסיסטם שיווקי מנצח?

מאת: אוהד ניסים 05/05/2019

כיום, לאחר שני עשורים של שיווק דיגיטלי ניתן לזהות את רצף פעולות השיווק הפועלות בצורה הטובה ביותר בעולם המקוון. אם ניסיתם לפרסם מודעה בגוגל וגיליתם כי אתם מוציאים הון אך לא מקבלים מענה מספיק מלקוחות יתכן ועדיין לא הטמעתם בחברה סיסטם שיווקי

לקריאה

מילון דיגיטלי

מאת: אוהד ניסים 07/06/2020

קידום ממומן – הכוונה היא לקידום בתשלום. קידום מסוג זה נחשב לנפוץ ואפקטיבי כאשר המטרה היא הגדלת התנועה לאתר. הממשק הנפוץ ביותר לקידום ממומן הוא Google Adwords. ישנם ממשקים אחרים כגון facebook ads manager, Outbrain, Yandex וכו. הממשקים נבדלים ביניהם בקהל היעד

לקריאה

שיווק באמצעות תוכן – הדור הבא

מאת: אוהד ניסים 26/08/2019

בעשור האחרון אנו עדים למגמה חדשה בתחום השיווק הדיגיטלי – שיווק באמצעות תוכן המפורסם באתרי אינטרנט שונים באמצעות חברות הפצת תוכן דוגמת "טאבולה" ו"אאוטבריין". התכנים מופצים באתרי חדשות ואתרי תוכן מובילים ונראים כידיעה חדשותית לכל דבר. יתרון הפרסום בפורמט זה הוא העלות

לקריאה

שיווק ושימוש עסקי בוואטסאפ

מאת: אוהד ניסים 01/07/2019

בשנים האחרונות הפכה וואטסאפ לאחת מהפלטפורמות בה אנו מבלים הכי הרבה זמן במהלך היום. נתון מדהים וחשוב ביותר עבורנו, המשווקים, הוא אחוז פתיחת הודעות בוואטסאפ שעומד על כ-90 אחוז, אם נשווה נתון זה לנתוני פתיחת ההודעות ב-SMS ובאי-מייל הוותיקות – מדובר במספרים

לקריאה

טיוב לידים – החיים יכולים להיות קלים יותר

מאת: אוהד ניסים 24/03/2019

שיווק מקוון מאפשר להגיע לכמות עצומה של לקוחות פוטנציאליים בעת ובעונה אחת וליצור חשיפה גבוהה לשירות ו/או למוצר שאתה מוכר. עם זאת כאשר מקבלים ליד באמצעות דף נחיתה או טופס אינטרנטי, הוא עשוי להיות הקלדה מקרית של פרטים, ילדים שמילאו את הטופס,

לקריאה
חיוג מהיר
צור קשר
close_loading_popup
Watch image

!Hey you

אז שנתחיל לעבוד ביחד?
השאירו פנייה ונחזור אליכם היום

נגישות