fbpx
imarketingltd brand

שיווק באמצעות תוכן – הדור הבא

בעשור האחרון אנו עדים למגמה חדשה בתחום השיווק הדיגיטלי – שיווק באמצעות תוכן המפורסם באתרי אינטרנט שונים באמצעות חברות הפצת תוכן דוגמת "טאבולה" ו"אאוטבריין". התכנים מופצים באתרי חדשות ואתרי תוכן מובילים ונראים כידיעה חדשותית לכל דבר. יתרון הפרסום בפורמט זה הוא העלות הנמוכה שלו ביחס לרכישת כתבה ממומנת בעיתון או העסקת חברת יחסי ציבור המשלבת כתבות אודות החברה בעיתונות הכתובה, תוכניות הרדיו והטלוויזיה. אפיק פרסום זה מייצר את הלידים האיכותיים ביותר שיש לעולם הפרסום להציע כיום.

פרסום אפקטיבי מבוסס על הקלקות

הדרך בה פועל האלגוריתם לפיו מוצגות הכתבות בפני הגולשים דומה לאלגוריתם של גוגל הממליץ על תוצאות החיפוש בדף התוצאות של מנועי החיפוש. בהתאם לחיפושים קודמים, תכנים שנקראו על ידי הגולש או ביטוי חיפוש באתר יופיעו בתוך אתרי החדשות כתבות "מטורגטות" המיועדות לאנשים המתעניינים בעולם התוכן או הנישה המדוברת. לדוגמה: מתעניינים בבריאות ובאיכות חיים יתקלו בכתבות המציעות להם מוצרים ושירותים בנושא, מחקרים רפואיים או ידיעות חדשותיות הנוגעות לתרופה מסוימת. מתעניינים בתחומים כמו נדל"ן או כלכלה יתקלו באותו שטח באתר החדשות בכתבות העוסקות בהזדמנויות נדל"ן או סקירה של שוק ההון.

נכון ולא נכון בשיווק תוכן

בשיווק באמצעות תוכן חובה להכיר את הדרך המעודנת בה משווקים את יתרונות המוצרים והשירותים של מותג. בעוד פרסומות קצרות המופיעות בבאנרים או במודעות מילים בקמפיינים קידום ממומן בדיגיטל עשויות להיות ממוקדמות ואף מעט "אגרסיביות" יותר, הפרסום באמצעות תוכן יהיה לרוב מעודן יותר ומתוחכם יותר.
היות וקיים עיוורון פרסומות וגולשים רבים אינם מעוניינים להחשף לתוכן פרסומי בוטה, חשוב להעביר את המסרים באמצעות יצירת תוכן איכותי המעניק לגולש ערך מוסף. מאמרים אלה יכולים לעסוק בטיפים שונים בתחום מסוים, מענה על שאלה נפוצה או ידיעה חדשותית רלוונטית לתחום שלכם. חברות הובלה, יכולות להעניק טיפים לאריזה נכונה וחברות נדל"ן יכולות להעניק מידע איכותי על העיר או האזור בו הן משווקות נכסים.

איך אנחנו יוצרים עבורכם קמפיין שיווק אפקטיבי באמצעות תוכן?

אנחנו מתמחים ביצירת התכנים המתאימים וזיהוי קהלי היעד המתאימים לתוכן זה. אנו יוצרים כתבה שיווקית שמוצגת כתוכן חדשותי ומפורסמת באתרים הגדולים בישראל אנו מבססים את כותרות המאמרים הקצרות המופיעות באתרים השונים על נושאים מסקרנים ומרתקים ומוסיפים את התמונה הנכונה. כל זאת, על מנת שתוכלו למקסם את תקציב הפרסום שלכם ולהגיע לכמות הגדולה ביותר של לקוחות פוטנציאליים מתעניינים.

התחילו עכשיו את קמפיין התוכן שלכם ברשת – חייגו אלינו ל-03-9058712 או שתדברו איתנו כאן…

 

 

אם הגעתם עד לכאן, סימן שהיה לכם מעניין! שתפו עם חברים!

חיוג מהיר
צור קשר
close_loading_popup
Watch image

!Hey you

אז שנתחיל לעבוד ביחד?
השאירו פנייה ונחזור אליכם היום

נגישות