fbpx
imarketingltd brand

למה לשווק בפייסבוק ואינסטגרם

נכנסת כבר לפייסבוק היום? תייגת את רוני בפוסט מצחיק? צפית בסטורי באינסטגרם של יובל?

כן, אנחנו מבלים יותר מידי זמן בפייסבוק ואינסטגרם, כמעט כולנו מבלים שם בתדירות יום יומית, הדבר היחידי החיובי בכל זה הוא שגם הלקוחות שלנו מבלים שם, והרבה. פלטפורמות אלו מציעות לנו לפרסם לאנשים באופן הכי ספציפי שאפשר, לפי אזור מגורים, מין, גיל, מצב משפחתי, תחומי עניין, קריטריונים ותוכן שהם בעצמם צורכים. לא כולם יודעים אך הפלטפורמה הפרסומית של פייסבוק ואינסטגרם היא משותפת ומתבצעת מממשק הניהול של פייסבוק.
הפרסום הממומן בפייסבוק ואינסטגרם מומלץ כמעט לכל עסק או חברה. בזכות העובדה שפייסבוק אוספת כמויות עצומות של דאטה על המשתמשים שלה היא למעשה מאפשרת לנו למקד את הפרסום לקהל מדויק ולהשיג תוצאות טובות והחזר השקעה חיובי גבוה. פרסום בפייסבוק מתבצע לאחר ניתוח מעמיק של קהל היעד וטירגוט נכון במערכת הפרסום של פייסבוק. משימה זו היא לא פשוטה בכלל, כדי להגיע לקהלים המדויקים ביותר דרושים מומחיות והמון ניסיון. ניהול קמפיינים בפייסבוק הופך למוצלח רק בעזרת השילוש הקדוש: מעצב גרפי יצירתי, קופירייטר מוכשר ומנהל הקמפיינים שפועל על בסיס ניסיון ויכולת מקצועית גבוהה.

קריאה נכונה של דו"ח הקמפיין וביצוע השינויים בזמן אמת

על מנת ליצור קמפיין מוצלח ואפקטיבי, חשוב שיהיה לכם את הניסיון לדעת לקרוא את נתוני הקמפיין בזמן אמת ולבצע את השינויים הדרושים. מודעה שגורמת לכם להוציא סכום כספי ניכר אך אינה מובילה ליעדים שהצבתם, צריכה טיפול מיידי. יתכן והסיבה לכך שקמפיין לא מצליח היא שפניתם לקהל יעד לא נכון ו/או שישנן בעיות בניסוח וכתיבת המודעה השיווקית. בכל קמפיין שיווק בפייסבוק ואינסטגרם אנו מבצעים ניתוח במהלך הרצת הקמפיין, מפיקים לקחים ומבצעים את השינויים הדרושים עוד במהלך הרצת אותו קמפיין על מנת למקסם כל שקל שהשקעתם בו.

מגיעים לקהל שלכם בצורה טבעית

קמפיין אפקטיבי באינסטגרם ופייסבוק יכול להיות גם אורגני (ללא תשלום לרשת החברתית). ניתן לפרסם לקבוצות בפייסבוק בצורה טבעית באמצעות דיון בו חבר בקבוצה מעלה סוגיה כלשהי ואחרים עונים לו. בין התשובות ניתן לשלב גם המלצה המעניקה תחושה של אותנטיות על החברה או המוצר שלכם. אנו יודעים להצטרף לקבוצות הנכונות המשרתות את לקוחותינו ולשלב קידום טבעי בקמפיין לחיזוק המותג.

שימוש בווידאו ותמונה

הן פייסבוק והן אינסטגרם מאפשרות להשתמש בכלים ויזואליים המושכים את העין וממחישים את יתרונות המוצר שלכם. למעשה, סרטונים רבים הופכים לוויראליים ומופצים ללא עלות מצדכם על ידי הגולשים. אנו מתמחים באיתור הנושאים הטרנדיים, המשלבים "ממים" וביטויים המושכים את המשתמשים להתחיל לשתף את התכנים שלכם ולהגביר את החשיפה לקמפיין ואת האפקטיביות שלו במאות אחוזים.

אז איך תבחרו משרד פרסום דיגיטלי לפרסום באינסטגרם ופייסבוק?

אם אתם בעלי עסקים והחלטתם סוף סוף לשווק את העסק בדיגיטל אתם חייבים לבחור משרד פרסום דיגיטלי. חובה לבחור חברה רצינית, שניכר כי יודעת מה היא עושה, תבחרו חברה שעובדת על קמפיינים גדולים ועם חברות גדלות, תפגשו עם הצוות ותודאו שיש ביניכם כימיה וכי מדובר במשווקים שאוהבים את התחום, רעבים להצלחה, יצירתיים ובעלי רוח צעירה וחדשנית. ובקיצור? תבחרו בנו ☺.

חברה לשיווק דיגיטלי שמתחייבת לך לתוצאות!

אז אתם בעלי עסקים והחלטתם שהגיע הזמן לשינוי ואתם מחפשים חברה לשיווק דיגיטלי שהיא מקצועית, סופר יצירתית, צעירה, חדשנית ובעלת תוצאות מוכחות והבטחה להצלחה, מקומכם איתנו!  איי מרקטינג הינה חברה המתמחה בשיווק בפייסבוק, אינסטגרם ושיווק דיגיטלי, אנחנו נשמח להעניק לכם ייעוץ בשיווק דיגיטלי בחינם לגמרי וללא שום התחייבות! נציג בפניכם סקירה של פעילות העסק שלכם ברחבי הדיגיטל, מחקר מתחרים ושיטה ייחודית לשיווק דיגיטלי שתאפשר להפיק מתקציב הפרסום שלכם מקסימום תוצאות! קבענו לקפה?
זה הזמן להשאיר פרטים בטופס או להתקשר עכשיו -> 03-9058712

אם הגעתם עד לכאן, סימן שהיה לכם מעניין! שתפו עם חברים!

עוד בבלוג...

טיוב לידים – החיים יכולים להיות קלים יותר

מאת: אוהד ניסים 24/03/2019

שיווק מקוון מאפשר להגיע לכמות עצומה של לקוחות פוטנציאליים בעת ובעונה אחת וליצור חשיפה גבוהה לשירות ו/או למוצר שאתה מוכר. עם זאת כאשר מקבלים ליד באמצעות דף נחיתה או טופס אינטרנטי, הוא עשוי להיות הקלדה מקרית של פרטים, ילדים שמילאו את הטופס,

לקריאה

שיווק באמצעות תוכן – הדור הבא

מאת: אוהד ניסים 26/08/2019

בעשור האחרון אנו עדים למגמה חדשה בתחום השיווק הדיגיטלי – שיווק באמצעות תוכן המפורסם באתרי אינטרנט שונים באמצעות חברות הפצת תוכן דוגמת "טאבולה" ו"אאוטבריין". התכנים מופצים באתרי חדשות ואתרי תוכן מובילים ונראים כידיעה חדשותית לכל דבר. יתרון הפרסום בפורמט זה הוא העלות

לקריאה

איך יוצרים משפך וסיסטם שיווקי מנצח?

מאת: אוהד ניסים 05/05/2019

כיום, לאחר שני עשורים של שיווק דיגיטלי ניתן לזהות את רצף פעולות השיווק הפועלות בצורה הטובה ביותר בעולם המקוון. אם ניסיתם לפרסם מודעה בגוגל וגיליתם כי אתם מוציאים הון אך לא מקבלים מענה מספיק מלקוחות יתכן ועדיין לא הטמעתם בחברה סיסטם שיווקי

לקריאה
חיוג מהיר
צור קשר
close_loading_popup
Watch image

!Hey you

אז שנתחיל לעבוד ביחד?
השאירו פנייה ונחזור אליכם היום

נגישות