imarketingltd brand

איך יוצרים משפך וסיסטם שיווקי מנצח?

כיום, לאחר שני עשורים של שיווק דיגיטלי ניתן לזהות את רצף פעולות השיווק הפועלות בצורה הטובה ביותר בעולם המקוון. אם ניסיתם לפרסם מודעה בגוגל וגיליתם כי אתם מוציאים הון אך לא מקבלים מענה מספיק מלקוחות יתכן ועדיין לא הטמעתם בחברה סיסטם שיווקי מנצח.

לקוחות רבים אינם יוצרים קשר באופן מידי לאחר שראו את המודעה. חלקם מזינים פרטים במערכת ואחרים ממתינים לפעם הבאה שיפגשו את המודעה. חלק מהלקוחות הפוטנציאליים שהשאירו פרטים, מצפים למענה מהיר מכם לקבלת עוד פרטים על השירות, לשיחת מנציג מכירות ולעתים גם לשיחת פולאו-אפ לפני שיבצעו את העסקה עצמה. כאן, נכנס לפעולה תפקידו של המשפך השיווקי.

איך יוצרים משפך שיווקי מנצח?

"משפך שיווקי" הוא תהליך שמבוצע בחלקו באופן אוטומטי וכולל רצף של פעולות המחזקות את הקשר שלכם עם הלקוח מהרגע שנתקל במודעה שלכם. כאשר אתם מתחילים בתהליך הפרסום, חשוב שכל התשתית לשיווק המוצר או השירות תהיה מוכנה מראש. אז, הלקוח יחל ב"מסע שיווקי" שתכננתם מראש.

דוגמה לרצף פעולות בסיסטם שיווקי אפקטיבי

הלקוח הפוטנציאלי יתקל במודעת הפרסום שלכם שתוכננה בקפידה והותאמה לקהל היעד, יקיש עליה ויעבור לדף נחיתה מעוצב היטב עם כפתור מניע לפעולה ואפשרות להשארת הפרטים. לאחר שהשאיר את פרטיו הוא יקבל באופן אוטומטי אי-מייל או מסרון SMS לטלפון הנייד המציין כי קיבלתם את פרטיו ותחזרו אליו בזמן הקרוב. אם הוא לא השאיר פרטים, הוא ימשיך לראות את המודעות שלכם ברחבי הרשת עד שיהפוך לליד (ימלא את טופס השארת הפרטים) במסגרת פרסום רימרקטינג.

מערך השיווק שלכם יקבל את הפרטים שהשאיר המוזנים לתוך מאגר לידים חכם ויבצע שיחת התקשרות ראשונה. השיחה תהיה מתועדת היטב ותלווה גם בשיחות עתידיות עד לביצוע המכירה בפועל.

ממקסמים את תקציב הפרסום שלכם עם סיסטם שיווקי

אנו מתמחים בתכנון ויישום של כל אחד מהשלבים הללו החל מהמודעה הראשונית לקהל היעד המתאים, דרך דף הנחיתה, תכנון פרסום הרימרקטינג ובניית התקשורת הישירה עם הלקוח באמצעות הטלפון וכתובת המייל. כיום, כאשר לקוחותיכם נתקלים בקמפיין של המתחרים אתם תהיו מוכנים עם מכלול שיווקי שלם הבנוי בצורה מקצועית למקסום תקציב הפרסום שלכם.

תרצה שנבנה לך סיסטם שיווקי?
דברו איתנו – 03-9058712

 

 

אם הגעתם עד לכאן, סימן שהיה לכם מעניין! שתפו עם חברים!

עוד בבלוג...

איך יוצרים משפך וסיסטם שיווקי מנצח?

מאת: iMarketing 05/05/2019

כיום, לאחר שני עשורים של שיווק דיגיטלי ניתן לזהות את רצף פעולות השיווק הפועלות בצורה הטובה ביותר בעולם המקוון. אם ניסיתם לפרסם מודעה בגוגל וגיליתם כי אתם מוציאים הון אך לא מקבלים מענה מספיק מלקוחות יתכן ועדיין לא הטמעתם בחברה סיסטם שיווקי

לקריאה

טיוב לידים – החיים יכולים להיות קלים יותר

מאת: iMarketing 24/03/2019

שיווק מקוון מאפשר להגיע לכמות עצומה של לקוחות פוטנציאליים בעת ובעונה אחת וליצור חשיפה גבוהה לשירות ו/או למוצר שאתה מוכר. עם זאת כאשר מקבלים ליד באמצעות דף נחיתה או טופס אינטרנטי, הוא עשוי להיות הקלדה מקרית של פרטים, ילדים שמילאו את הטופס,

לקריאה

למה אתם חייבים לפרסם ביוטיוב

מאת: iMarketing 29/10/2019

יוטיוב היא פלטפורמה המאפשרת לשתף ולצפות בסרטוני ווידאו. ביוטיוב קיימים למעלה מ-3.5 מליון משתמשים רק בישראל. על מנת לממן את הפעילות של הפלטפורמה, מוצעות בה מגוון רחב של אפשרויות פרסום וקידום שונות – חלקן בתשלום ישיר לגוגל ואחרות באמצעות שימוש מובילי דעה

לקריאה

מדריך לשיווק בפייסבוק

מאת: iMarketing 09/06/2020

 אנחנו מבלים המון זמן בפייסבוק, כמעט כולנו מבלים שם בתדירות יום יומית. כל עסק חייב דף עסקי בפייסבוק באמצעותו יוכל לפנות לקהל לקוחות חדש שלא הכיר, לתחזק את קשרי הלקוחות עם לקוחות קיימים באמצעות מתן שירות לקוחות בצ’אט ומענה לשאלות בפוסטים,  וגם

לקריאה
חיוג מהיר
צור קשר
close_loading_popup
Watch image

!Hey you

כבר יצא לך לשמוע על
שיטות השיווק שלנו?

נגישות