עוד בבלוג...
מה זה קידום אתרים?
מאת: אוהד ניסים 16/06/2020
קידום אתרים הוא למעשה אוסף פעולות ותהליכים שאנחנו מבצעים במטרה לקדם אתר אינטרנט למקומות ודירוגים גבוהים במנועי חיפוש, כמו גוגל, קידום אתרים מתייחס גם כן לשיפור יחסי ההמרה באתר, הגדלת מספר הכניסות לאתר, הגדלת הרכישות באתר והארכת זמן הגלישה. אתר האינטרנט של
לקריאהמדריך לשיווק בפייסבוק
מאת: אוהד ניסים 09/06/2020
אנחנו מבלים המון זמן בפייסבוק, כמעט כולנו מבלים שם בתדירות יום יומית. כל עסק חייב דף עסקי בפייסבוק באמצעותו יוכל לפנות לקהל לקוחות חדש שלא הכיר, לתחזק את קשרי הלקוחות עם לקוחות קיימים באמצעות מתן שירות לקוחות בצ’אט ומענה לשאלות בפוסטים, וגם
לקריאהמילון דיגיטלי
מאת: קירל לוצקוב 07/06/2020
קידום ממומן – הכוונה היא לקידום בתשלום. קידום מסוג זה נחשב לנפוץ ואפקטיבי כאשר המטרה היא הגדלת התנועה לאתר. הממשק הנפוץ ביותר לקידום ממומן הוא Google Adwords. ישנם ממשקים אחרים כגון facebook ads manager, Outbrain, Yandex וכו. הממשקים נבדלים ביניהם בקהל היעד
לקריאהקידום אתרים בירושלים
מאת: קירל לוצקוב 07/06/2020
אתה בעל עסק בירושלים ורוצה לקדם את האתר שלך למיקומים ראשונים בגוגל? חברה לקידום אתרים בירושלים שתתחייב בחוזה לתוצאות? חברת איי מרקטינג היא סוכנות פרסום דיגיטלי המתמחה בקידום אתרים בירושלים בדגש על קידום אתרים אורגני, קידום אתרים ממומן בגוגל, הקמת אתרים וחנויות וירטואליות,
לקריאהלמה אתם חייבים לפרסם ביוטיוב
מאת: אוהד ניסים 29/10/2019
יוטיוב היא פלטפורמה המאפשרת לשתף ולצפות בסרטוני ווידאו. ביוטיוב קיימים למעלה מ-3.5 מליון משתמשים רק בישראל. על מנת לממן את הפעילות של הפלטפורמה, מוצעות בה מגוון רחב של אפשרויות פרסום וקידום שונות – חלקן בתשלום ישיר לגוגל ואחרות באמצעות שימוש מובילי דעה
לקריאהשיווק באמצעות תוכן – הדור הבא
מאת: אוהד ניסים 26/08/2019
בעשור האחרון אנו עדים למגמה חדשה בתחום השיווק הדיגיטלי – שיווק באמצעות תוכן המפורסם באתרי אינטרנט שונים באמצעות חברות הפצת תוכן דוגמת "טאבולה" ו"אאוטבריין". התכנים מופצים באתרי חדשות ואתרי תוכן מובילים ונראים כידיעה חדשותית לכל דבר. יתרון הפרסום בפורמט זה הוא העלות
לקריאהשיווק ושימוש עסקי בוואטסאפ
מאת: אוהד ניסים 01/07/2019
בשנים האחרונות הפכה וואטסאפ לאחת מהפלטפורמות בה אנו מבלים הכי הרבה זמן במהלך היום. נתון מדהים וחשוב ביותר עבורנו, המשווקים, הוא אחוז פתיחת הודעות בוואטסאפ שעומד על כ-90 אחוז, אם נשווה נתון זה לנתוני פתיחת ההודעות ב-SMS ובאי-מייל הוותיקות – מדובר במספרים
לקריאהאיך יוצרים משפך וסיסטם שיווקי מנצח?
מאת: אבי שי 05/05/2019
כיום, לאחר שני עשורים של שיווק דיגיטלי ניתן לזהות את רצף פעולות השיווק הפועלות בצורה הטובה ביותר בעולם המקוון. אם ניסיתם לפרסם מודעה בגוגל וגיליתם כי אתם מוציאים הון אך לא מקבלים מענה מספיק מלקוחות יתכן ועדיין לא הטמעתם בחברה סיסטם שיווקי
לקריאהטיוב לידים – החיים יכולים להיות קלים יותר
מאת: אבי שי 24/03/2019
שיווק מקוון מאפשר להגיע לכמות עצומה של לקוחות פוטנציאליים בעת ובעונה אחת וליצור חשיפה גבוהה לשירות ו/או למוצר שאתה מוכר. עם זאת כאשר מקבלים ליד באמצעות דף נחיתה או טופס אינטרנטי, הוא עשוי להיות הקלדה מקרית של פרטים, ילדים שמילאו את הטופס,
לקריאהלמה לשווק בפייסבוק ואינסטגרם
מאת: אבי שי 17/02/2019
נכנסת כבר לפייסבוק היום? תייגת את רוני בפוסט מצחיק? צפית בסטורי באינסטגרם של יובל? כן, אנחנו מבלים יותר מידי זמן בפייסבוק ואינסטגרם, כמעט כולנו מבלים שם בתדירות יום יומית, הדבר היחידי החיובי בכל זה הוא שגם הלקוחות שלנו מבלים שם, והרבה. פלטפורמות
לקריאה