fbpx
imarketingltd brand

קידום אתרים בירושלים

אתה בעל עסק בירושלים ורוצה לקדם את האתר שלך למיקומים ראשונים בגוגל? חברה לקידום אתרים בירושלים שתתחייב בחוזה לתוצאות?

חברת איי מרקטינג היא סוכנות פרסום דיגיטלי המתמחה בקידום אתרים בירושלים בדגש על קידום אתרים אורגני, קידום אתרים ממומן בגוגל, הקמת אתרים וחנויות וירטואליות, בניית דפי נחיתה, וביקורות דיגיטליות. חברתנו מספקת שירותי פרסום ושיווק דיגיטלי לחברות הגדולות ביותר בארץ ושמה דגש על מתן שירותי קידום לעסקים בירושלים.
יש לנו פינה חמה בלב לבעלי עסקים ירושלמים ואנחנו כאן כדי לקדם את האתר שלכם למיקומים הראשונים בגוגל, נדאג שתקבלו יותר פניות איכותיות לעסק והאתר שלכם יתחיל סוף סוף להביא עבודה. אנחנו מתמחים בקידום אתרים בירושלים ומבטיחים שתוך פרק זמן קצר נכבוש את המיקומים האסטרטגיים ביותר בגוגל עבור העסק שלך.

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת הכרות בה נסקור את האתר שלך, נציג מחקר מתחרים, נחשוף בפנייך שיטה ייחודית לקידום מהיר בעזרתה נדאג שהאתר שלך יטוס למיקומים ראשונים בגוגל, בהתחייבות בחוזה! ובנוסף? קפה נספרסו עלינו! משרדנו נמצאים, כמובן, בירושלים – גבעת שאול, כנפי נשרים 13, בניין בית ענבר, קומה 4.  –למתי אנחנו קובעים? השאירו פרטים או התקשרו עכשיו – 03-9058712

 

קידום אתרים בירושלים – מה זה?

קידום אתרים בירושלים ובכלל הוא למעשה אוסף פעולות ותהליכים שאנחנו מבצעים במטרה לקדם אתר אינטרנט  למיקומים ודירוגים גבוהים במנועי חיפוש, כמו גוגל, קידום אתרים מתייחס גם כן לשיפור יחסי ההמרה באתר, הגדלת מספר הכניסות לאתר והארכת זמן הגלישה באתר. 

בבדיקה שעשינו, רבים מבעלי העסקים בירושלים לא מבצעים כלל קידום אתרים בירושלים או שיווק דיגיטלי בירושלים ומפסידים קהל לקוחות עצום (כסף!) שעובר ישירות למתחרים. אנחנו כאן כדי להראות לכם שגם אתם יכולים להרוויח מהמהפכה הדיגיטלית ובעזרת קידום אתרים ושיווק דיגיטלי נכון לנצח את המתחרים ולהגדיל את הרווחים.

איך מבצעים קידום אתרים אורגני בירושלים? למה צריך חברת קידום אתרים בירושלים? ואיך בעזרת משרד פרסום בירושלים תוכל להגדיל משמעתית את העסק שלך?

קידום אתרים אורגני בירושלים – איך עושים את זה?

קידום אתרים אורגני בירושלים

נחשב למורכב יותר מקמפיין ממומן ומבוסס על תהליך שבאפשרותו ניתן להשיג תנועה אורגנית לאתר שנחשבת לאיכותית ביותר. קידום אתרים אורגני מבוסס על יצירת תכנים כתובים חדשים בעלי ערך מוסף לקורא, קטעי וידאו ואופטימיזציה של מבנה האתר למנועי חיפוש (SEO). תוצאות חיפוש אורגניות יופיעו אחרי המודעות הממומנות בגוגל, ככל שהאתר מקודם טוב יותר, כך הוא יופיע וידורג גבוה יותר. 

 

הגדלת נפח הופעות על ידי קידום אתרים אורגני בירושלים

דירוג האתר משפיע באופן ישיר על מספר הכניסות לאתר שמובילות לפניות איכותיות לעסק. הדירוג נבחר על ידי גוגל בהתאם לרלוונטיות של האתר שלכם, ועל פי הקריטריונים והפרמטרים שנקבעו מראש מצד מנוע החיפוש.

תוצאות חיפוש בגוגל בביטוי קידום אתרים אורגני בירושלים

אז מה זה בעצם אומר ברמה הפרקטית? מאחר וגוגל רוצה להציג בפני הגולשים שלו, את תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר עבורם, יש לוודא שהתוכן המופיע באתרכם תואם את שורת החיפוש שהזין המשתמש. כאשר גוגל מזהה שגולש לחץ על קישור לאתרכם ויצא תוך זמן קצר, הדירוג של האתר עלול לרדת והוא יופיע נמוך יותר בתוצאות החיפוש. קידום אתרים בירושלים אשר נעשה באופן מקצועי, יכול לגרום לכך שהאתר שלכם יהיה זה המופיע בתוצאות החיפוש הראשונות, כאשר לקוחות מחפשים בדיוק את המוצר או השירות שאתם מציעים תוך הוספת המילה "בירושלים".  פרמטר נוסף שעלול להשפיע על הדירוג הוא נראות האתר וההתאמה שלו למכשירים שונים, כמו: טלפונים ניידים, מחשבים נייחים, מחשבים ניידים וטאבלטים. יש להתאים לכל אחד מהמכשירים הללו את עיצוב האתר, כך שהוא יהיה נוח לגלישה עד כמה שרק ניתן. 

קידום אתרים בירושלים זוהי עבודה יום־יומית המחייבת בדיקה חוזרת של כל הפרמטרים ודורשת התמדה, יצירתיות ומקצועיות. כדי להצליח להגיע לדירוגים הראשונים בגוגל ולהשיג תנועה אורגנית איכותית מומלץ להשתמש בחברת קידום אתרים בירושלים.  

קידום אתרים ממומן בירושלים

קידום אתרים ממומן פירושו, קידום שעבורו בעל העסק משלם, למשל, תשלום לגוגל בכדי להופיע בראש רשימת התוצאות במנוע החיפוש. לפני שמתחילים להשקיע כספים בקידום אתרים ממומן, יש לתכנן, לאפיין ולנתח את מטרת הקידום. יש צורך במחקר קהל המטרה, מחקר מתחרים, מחקר מילות מפתח והכנת תוכן שיווקי איכותי וממוקד.  

תוצאות חיפוש בגוגל בביטוי קידום אתרים ממומן בירושלים

 

אחד המרחבים ברשת שבו נעשה אחוז גדול מקידום אתרים הממומן הוא כמובן גוגל- מנוע החיפוש הגדול בעולם. ברוב המקרים המחקר המקדים לקידום אתרים בגוגל הוא מחקר מילות מפתח- כלומר יצירת רשימה של מילים או ביטויים, שלקוחות עשויים לחפש בגוגל בהקשר של העסק שאנו רוצים לקדם. לאחר מכן לנתח כל אחד מהם, כדי לדעת מה יהיה הכי רלוונטי ורווחי עבורנו, באיזה מילה או ביטוי יש תחרות גבוהה או נמוכה, ועבור איזה ביטוי נוכל לקבל תוצאות מהירות. מחקר מילות המפתח נועד גם להסיר את האפשרות שנעלה בתוצאות חיפוש שהן אמנם מהתחום שלנו, אך אינן רלוונטיות ספציפית לעסק. הביטוי "קידום אתרים בירושלים" לדוגמה, יקדם בעלי עסקים שקהל היעד שלהם הוא בירושלים תוך שימוש במילת המפתח ירושלים. קידום אתרים ממומן בגוגל נחשב לשיטת קידום נהדרת מהסיבה שהחשיפות הן סופר ממוקדות ומניבות תוצאות מצוינות. בנוסף, לגוגל ישנו כלי הנקרא "גוגל אנליטיקס" שמאפשר לעשות לקמפיין אופטימיזציה לפי בחינה של התנועה לאתר, לחיצות על לינקים ועוד. 

כלי שלישי וחשוב שגוגל מציע הוא "גוגל אדסנס"- מודעות לחיצות המופיעות באתרים אחרים שאינם גוגל, אך הם שותפים שיווקיים של גוגל. מודעות אלה מאפשרות חשיפה לקהל גדול אף יותר, והן נחשבות לכלי מוצלח מאוד.

ישנם פלטפורמות נוספות בהן אפשר לעשות קידום אתרים ממומן בירושלים במטרה לקדם את העסק לקהל הירושלמי. מומלץ לשלב שיווק 360 שכולל קידום אתרים ממומן בכלל הפלטפורמות בסינרגיה מושלמת. ניתן להשתמש בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טאבולה ועוד. מומלץ להשתמש ברימרקטינג ולמעשה "לעקוב" אחרי הגולש באתר או בדף הנחיתה בכלל הפלטפורמות וליצור תודעה בלתי פוסקת למותג וכך לגרום לגולש בסופו של דבר להשלים את הרכישה באתר או להשאיר פנייה איכותית לקבלת השירות אותו אנו מוכרים. 

אז איך תבחרו חברה לקידום אתרים בירושלים?


אם אתם בעלי עסקים מירושלים אין ספק שעדיף לכם לעבוד עם משרד פרסום דיגיטלי בירושלים. הצוות יהיה נגיש אליכם הרבה יותר ותוכלו ליצור קשר אישי שחשוב מאוד לתהליך הקידום. איך לבחור חברה לקידום אתרים בירושלים בין כלל החברות הירושלמיות? חובה לבחור חברה רצינית שניכר כי יודעת מה היא עושה, תבחרו חברה שעובדת על קמפיינים גדולים ועם חברות גדולות, תפגשו עם הצוות תוודאו שיש בינכם כימיה וכי מדובר במשווקים שאוהבים את התחום, רעבים להצלחה, יצירתיים ובעלי רוח צעירה וחדשנית. ובקיצור? תבחרו בנו .

 

חברה לקידום אתרים בירושלים שמתחייב לך לתוצאות!
אז אם אתם בעלי עסקים ירושלמים והחלטתם שהגיע הזמן לשינוי ואתם מחפשים חברה לקידום אתרים בירושלים שהיא מקצועית, סופר יצירתית, צעירה, חדישה ובעלת תוצאות מוכחות והבטחה להצלחה, מקומכם איתנו! איי מרקטינג הינה חברה המתמחה בקידום אתרים ושיווק דיגיטלי בירושלים, אנחנו נשמח להעניק לכם ייעוץ בקידום אתרים בחינם לגמרי וללא שום התחייבות! נציג בפניכם סקירה על האתר שלכם, מחקר מתחרים ושיטה ייחודית שתאפשר לקדם את האתר שלכם למיקומים ראשונים בגולל בפרק זמן קצר! קבענו לקפה?


זה הזמן להשאיר פרטים בטופס או להתקשר עכשיו -> 03-9058712

אם הגעתם עד לכאן, סימן שהיה לכם מעניין! שתפו עם חברים!

חיוג מהיר
צור קשר
close_loading_popup
Watch image

!Hey you

אז שנתחיל לעבוד ביחד?
השאירו פנייה ונחזור אליכם היום

נגישות