fbpx
imarketingltd brand

מדריך לשיווק בפייסבוק

 אנחנו מבלים המון זמן בפייסבוק, כמעט כולנו מבלים שם בתדירות יום יומית. כל עסק חייב דף עסקי בפייסבוק באמצעותו יוכל לפנות לקהל לקוחות חדש שלא הכיר, לתחזק את קשרי הלקוחות עם לקוחות קיימים באמצעות מתן שירות לקוחות בצ’אט ומענה לשאלות בפוסטים,  וגם לפתח את מודעות ונראות המותג בדיגיטל ובכלל. פייסבוק מחזיקה ברשת החברתית אינסטגרם ובאפליקציה המוכרת על כולנו, וואטסאפ, ולכן לפלטפורמה הפרסומית של פייסבוק כוח ועוצמה רבה בעידן הדיגיטלי. הרשתות החברתיות הן חלק מרכזי מחיי הלקוחות שלנו שמקפידים לגלוש בהם כל הזמן.

 

10 הסיבות לכך שכל עסק חייב לשווק בפייסבוק:

כל עסק, לא משנה במה הוא עוסק או מה הוא מוכר חייב לשווק בפייסבוק ולהפיק מכך החזר השקעה, חיובי ומשתלם במיוחד.

1. מספר המשתמשים – בפייסבוק קיימים מעל ל-4 מיליון משתמשים פעילים בחודש רק בישראל.

 

2. פילוח קהל המטרה – פייסבוק מאפשרת פילוח איכותי וממוקד על בסיס נתונים דמוגרפיים: גיל, מין, שפה, אזור מגורים. בנוסף ניתן לפלח לפי תחומי עניין שמתבססים על תוכן שהגולש צורך.

 

3. דוחות – ממשק דוחות ביצועי קמפיינים שמאפשר מעקב ומחקר של הפעילות הפרסומית.

 

4. מעקבים – שיווק בפייסבוק מאפשר להטמיע באתר שלכם פיקסל לצורכי מעקב ושיווק חוזר לגולשים שביקרו באתר. ניתן לבצע פרסום חוזר ללקוחות שגילו מעורבות בפוסטים או לקוחות שהשאירו פרטים בעבר.

 

5. תדמית דיגיטלית ושיווק 360 – פייסבוק היא רק אחת מפלטפורמות הפרסום הדיגיטלי, שיווק בפייסבוק מאפשר לכם להשלים את התדמית הדיגיטלית ואת הסינרגיה הנדרשת לשיווק 360 באמצעותו הלקוח יפגוש את המותג בכל מקום ברחבי הדיגיטל.

 

6. מחיר – מחירי השיווק בפייסבוק הם מהנמוכים ברחבי הדיגיטל ומאפשרים להגיע להחזר השקעה מעולה.

 

7. תוכן ויראלי – פייסבוק מעודד תוכן איכותי ומעניין ולכן כל תוכן יכול להפוך לויראלי ולקבל חשיפה מאלפי גולשים.

 

8. ממשק ניהול נוח – ממשק הפרסום של פייסבוק הוא פשוט ונוח למשתמש לעומת ממשקי פרסום אחרים.

 

9. קידום בגוגל – דף עסקי בפייסבוק מקבל קידום טוב במנוע החיפוש של גוגל ולכן כאשר גולש יחפש את שם העסק הוא ייחשף גם לדף העסקי בפייסבוק.

 

10. דינמיות – שיווק בפייסבוק מאפשר להקים קמפיינים מסוגים שונים, תוכלו להקים קמפיין רק בפייסבוק או רק באינסטגרם, תוכלו להחליט לפרסם רק למשתמשים מהסמארטפון או רק ממחשב, תוכלו להחליט על מיקום הפרסומים – פיד, סטורי, הודעות, מאמרים ופילטורים נוספים.

 

אנחנו בטוחים שהשתכנעתם שאתם חייבים שיווק בפייסבוק, אבל איך תעשו את זה?

 

הצעד הראשון הוא פתיחת דף עסקי:

דף עסקי הוא למעשה הפרופיל של העסק בפייסבוק הוא משמש לצבירת לייקים ועוקבים אליהם תוכלו לשגר תוכן. דף עסקי יאפשר לכם לקדם את העסק ברשת ובפייסבוק בפרט. צריך לזכור דף עסקי מכיל לייקים ועוקבים לעומת פרופיל פרטי שמכיל חברים. דף עסקי יכול לשווק בפייסבוק וליצור פוסטים מיוחדים עם כפתורים ייחודיים, כמו כפתור לצאט עם הדף, בנוסף לפרסם מודעות מסוגים שונים. בנוסף באמצעות דף עסקי ניתן לפרסם ולהיחשף לקהל חדש שלא עוקב אחרי הדף. דף עסקי נגיש לנתונים שיווקיים – כמות כניסות לדף, כמות חשיפות של פוסטים ומודעות, מספר מעורבויות, הקלקות ועוד. הבעיה הגדולה והמרכזית בדף עסקי בפייסבוק היא החשיפות האורגניות לפוסטים בדף וזאת מכיוון שפייסבוק רוצה לעודד את בעלי העסקים להעלות תוכן מקודם וממומן.

אנחנו מעניקים שירותי פרסום דיגיטלי 360, קבל שיחת ייעוץ בחינם לגמרי!

 

אז איך פותחים דף עסקי?

 

1.  כנסו לפייסבוק ולחצו על הכפתור "צור" שנמצא בסליידר העליון במסך צמוד לפרופיל האישי, לדף הבית ולהתראות.

לחיצה על הכפתור "צור"

 

2. בחרו ליצור דף.

בחירת יצירת דף חדש בפייסבוק

 

3. במידה ואתה פותחים דף לעסק בחרו "עסק או מותג".
ניתן לפתוח דף גם לקהילה או דמות ציבורית. מבחינת ממשק הפרסום אין הבדל מהותי בין סוג הדפים המשמעות היחידה היא שיוך קטגוריית הדף לכן יש להקפיד לבחור נכון.

לחיצה על הכפתור - בחר עסק או מותג

 

4. תבחרו שם עסקי לדף ובחרו את קטגוריית העסק.

מילוי שדה - בחירה שם לדף

לבחירת השם של הדף יש חשיבות להמשך הפעילות וקידום של הדף. הקפידו לבחור שם שיאפשר ללקוחות ומשתמשים לזהות אתכם בקלות. מומלץ לכתוב את שם העסק והעיסוק בקצרה. לדוגמה: "איי מרקטינג – משרד פרסום דיגיטלי". ניתן להוסיף את שם העסק באנגלית במידת הצורך. בכדי לבחור קטגוריה נכונה יש לכתוב מה תחום העיסוק של העסק ולהיעזר במילוי האוטומטי של פייסבוק. בסיום לוחצים על "המשך".
דוגמה לבחירת קטגוריה ושימוש במילוי אוטומטי של פייסבוק:
מילוי שדה - בחירת קטגוריה לדף

 

5. הוספת כתובת, מיקום וטלפון של העסק:
הכניסו את הפרטים המזהים של העסק שלכם. ולחצו "המשך".
מילוי שדה - הוספת כתובת ומספר טלפון של דף פייסבוק

 

6. הוספת תמונת פרופיל ותמונת נושא.
תמונת פרופיל:
מילוי שדה - הוספת תמונת פרופיל לדף עסק של פייסבוק

תמונת נושא:
מילוי שדה - הוספת תמונת נושא

 

לשיווק בפייסבוק מומלץ לבחור בלוגו של החברה לתמונת הפרופיל של הדף ואילו לתמונת נושא מומלץ לבחור תמונה של הצוות, סלוגן של החברה או תמונה מעניינת שמציגה את תמצית העסק.
טיפ: הגודל המינימלי לתמונת הפרופיל בפייסבוק הוא 180 על 180 פיקסל. מומלץ להעלות תמונה מרובעת בגודל 1000×1000 כדי לקבל תמונה גדולה ואיכותית.

 

אנחנו מעניקים שירותי פרסום דיגיטלי 360, קבל שיחת ייעוץ בחינם לגמרי!

 

7.הדף נוצר- מזל טוב! ניתן להוסיף מידע רלוונטי על העסק כדי להעניק ללקוחות שלנו מידע חיוני. המידע החיוני הזה נמצא ב-"אודות" לכן עליכם להיכנס לשם ולעדכן את כל המידע.

מילוי שדה "אודות" בדף עסק בפייסבוק
כפי שניתן לראות בתמונה, ניתן להוסיף את שעות הפעילות של העסק, פרטי העסק, תאריך פתיחת העסק, פרטי יצירת קשר: טלפון ואי-מייל, קישור לאתר של העסק, מספר פלאפון לוואטספ, אודות ומבט כולל על החברה. ניתן גם להוסיף מוצרים או תפריט במידת הצורך.

הדף מוכן לעבודה! יש לנו דף מוכן עם תמונת פרופיל, כל המידע החיוני על העסק ו-0 לייקים. אנחנו מוכנים להתחיל לשווק בפייסבוק.

 

השלב הראשון: השיגו לייקים ראשונים

סוף סוף יש לעסק שלכם דף עסקי בפייסבוק, זה הזמן להזמין את כל החברים מהפרופיל הפרטי לתת לייק לעמוד, אנחנו בטוחים שהם יפרגנו. תוכלו לבקש מהם גם לשתף את הדף בחשבון הפרטי שלהם בכדי לצבור לייקים וקהל ראשוני. כמובן שתוכלו לבקש גם מהם להזמין את החברים שלהם לתת לייק לעבוד.

השלב השני: פוסט ראשוני, תוכן ותחזוקה של הדף

פרסמו פוסט ראשוני בדף, אתם מתחילים לצבור צפיות בדף וחשוב שהצופים של הדף החדש ידעו שהוא אכן פעיל ויש טעם לעקוב אחריו. מומלץ להעלות פוסט שנון ומצחיק על כך שסוף סוף הצטרפתם לפייסבוק או לתת הסבר כללי אודות החברה במקרה ומדובר בעסק חדש.
מעבר לפוסט הראשוני יש להקפיד על תחזוקה קבועה של העמוד. תפרסמו כ-2 פוסטים בכל בשבוע: מומלץ לפרסם תוכן איכותי ומעניין, בעל ערך, המטרה היא לשמר ולהעצים את התודעה למותג.
הקפידו לענות ללקוחות לשאלות בין אם שאלו בהודעה פרטית או כתגובה לאחד הפוסטים. זו למעשה הדרך שלכם להעניק שירות לקוחות באמצעות פייסבוק. ככל שתיתנו שירות לקוחות ומענה טוב יותר העוקבים יהיו אוהדים נלהבים יותר של דף העסקי. כך הם יהיו פתוחים יותר להצעות ומסרים שיווקיים שתשתפו בדף.
טיפ: הקפידו לענות במסנגר, הצאט של בפייסבוק, מהר ככל הניתן, פייסבוק מעודד תגובה מהירה של דפים עסקיים ואפילו מציין מה זמן התגובה הממוצע ואחוז שיעור התגובה של הדף.
דוגמה לדירוג מצוין:
בדיקת שיעור תגובה בעמוד עסקי של פייסבוק

דוגמה לדירוג לא טוב:
דוגמא לשיעור תגובה בעמוד עסקי של פייסבוק לא טוב

השלב השלישי: שיווק בפייסבוק באמצעות תוכן בעל ערך

כדי להצליח לפתח ולשמר קהילת עוקבים גדולה וקבועה עליכם להעלות על בסיס קבוע תוכן בעל ערך לדף העסקי. באמצעות התוכן תוכלו להעביר מסרים שיווקים והצעות לשירותים ומוצרים שאתם מוכרים, כך תפיקו מהשיווק בפייסבוק לקוחות חדשים ורווח.
מומלץ להעלות 2 פוסטים בכל שבוע על מנת לשמר את פעילות הדף,

איזה תוכן תעלו? איך מייצרים תוכן בעל ערך? אלו דרכים לשיווק בפייסבוק באמצעות תוכן קיימות?

8 כללי הזהב והטיפים לשיווק בפייסבוק באמצעות תוכן בדף העסקי שאתם חייבים להכיר:

1. תכנון תכנים מראש – עליכם להכין תרשים לתכנון הפוסטים בדף. הכינו רשימה מסודרת של הפוסטים שאתם רוצים לעלות לדף העסקי למטרת השיווק בפייסבוק. רשמו את התאריך הפרסום המתוכנן לכל פוסט ואת התוכן ומטרה של הפוסט. מומלץ לתכנן פרסום של 2 פוסטים בשבוע. בעזרת תכנון מסודר תדעו מתי לפרסם כל פוסט, תהיו בטוחים שאתם מתחזקים את הדף בצורה רציפה וקבועה ותוודאו שאתם מגוונים בתכנים. אנחנו ממליצים להכין תוכן ופוסטים עתידיים למספר חודשים קדימה. מדובר במאמץ חד פעמי אחת לתקופה ויקנה לכם שקט לתקופה ארוכה ובנוסף, יאפשר לכם לחשוב על רעיונות חדשים ושדרוגים לשיווק בפייסבוק ולעדכן את התכנון.

 

2. מבצעים ועדכונים על העסק – שיווק בפייסבוק מאפשר לנו לעדכן את הלקוחות שלנו במבצעים, הטבות ועדכונים חשובים באמצעות הפייסבוק. תוכלו לפרסם מבצע חדש שאתם מציעים, להציע הטבה ייחודית לחברי הפייסבוק אגב, זו היא דרך טובה לבדוק שהשיווק בפייסבוק מצליח, אם הגיעו לקוחות סימן שהפרסום מצליח, הטבה ייחודית לחברי הפייסבוק תגרום לעוקבים של העמוד לעקוב ולהתעניין יותר בפרסומים כדי לא לפספס את ההטבה הבאה. תקפידו לעדכן בפייסבוק על כל שינוי של העסק ותשתמשו בפייסבוק כדי להודיע הודעות חשובות לדוגמה, שעות פעילות של העסק בערב חג.

 

3. חגים, אירועים וימים מיוחדים – שיווק בפייסבוק דורש מאיתנו לכתוב המון תוכן. פרסום פוסטים בחגים, אירועים וימים מיוחדים היא דרך טובה נוספת לפרסום תוכן רלוונטי ומעניין לעוקבים של הדף. מומלץ להכין רשימה שנתית של חגים ואירועים מיוחדים שאתם רוצים לציין בדף העסקי שלכם. הקפידו לפרסם פוסט ייחודי לכל חג ואירוע – תוכלו לכתוב איחול לחג שמח או ציון האירוע, משפט מצחיק או שנון הקשור לאירוע ולעסק, תוכלו גם להעלות סרטון או תמונה מהעסק מהפעילות שעשיתם לכבוד החג או להכין תוכן מעניין המקשר את החג לעסק. מומלץ להכין תמונה מעוצבת לכל פוסט הכוללת קו עיצובי אחיד לאורך כל השנה. מעבר לחגים הידועים ניתן לחשוב על ימים מיוחדים כמו יום הפיצה העולמי או היום בו יצא האייפון הראשון – התאימו את האירועים המיוחדים לפעילות העסק שלכם וכך תיצרו תוכן מעניין לעוקבים שלכם.

 

4. שיווק בפייסבוק באמצעות סרטונים – דרך נוספת לשיווק בפייסבוק היא שיווק באמצעות סרטונים. באמצעות סרטונים אנחנו יכולים לספק לעוקבים וללקוחות שלנו הסברים ותוכן בצורה ברורה ומעניינת. תוכלו להמחיש להם טוב יותר איך להשתמש במוצר ולבצע סרטוני תדמית שסוקרים את היתרונות של מוצר אותו תרצו לקדם. צריך לזכור ששיווק בפייסבוק דורש מאיתנו גם לתת תוכן בעל ערך לעוקבים ולכן מומלץ גם להעלות סרטוני הסבר ומידע על נושאים שרלוונטיים לפעילות של העסק – זה יכול להיות הסבר על חידושים בענף, מדריכים חינמיים, סקירות של תופעות מסוימות ועוד. שיווק בפייסבוק באמצעות סרטונים נחשב לכלי חזק שמייצר אינטראקציה וחשיפות רבות.
טיפ: כדי שהשיווק בפייסבוק באמצעות סרטונים יעבוד יש להקפיד שהסרטונים יהיו קצרים וקלילים. מומלץ שאורך כל סרטון יהיה בין דקה ל-4 דקות לכל היותר. הקפידו שהסרטון יהיה ענייני, מהיר וממוקד.

 

5. שיווק בפייסבוק באמצעות וובינר – דרך נוספת ומעניינת לשיווק בפייסבוק שקשורה לווידאו ותוכן מצולם היא וובינר, שידור לייב, בפייסבוק. בזמן וובינר הצופים יכולים לשאול שאלות ולקבל תשובות בלייב ולכן זה הוא זמן מצוין לתת תוכן בעל ערך ולהציע את השירות או המוצר שאתם מוכרים. אנחנו ממליצים לעלות לשידור לייב מידי פעם בהתאם לצורך ולקהל העוקבים. כדי להגיע לוובינר עם מספר צופים גבוה חושב לזכור לפרסם לפני כשבוע מראש את המועד ולזכור לתזכר את העוקבים באותו היום או יום לפני כן.

 

6. שימוש בתמונות אותנטיות מהעסק – הדף העסקי שלכם פעיל, התחלתם להעלות תוכן מעניין על בסיס קבוע ולשווק בפייסבוק. צריכים לבחור תמונות להעלות? תקפידו להעלות תמונות אמיתיות ואותנטיות של העסק כולל אנשי הצוות ובעלי התפקידים. אנשים אוהבים לראות ולדעת מי האנשים שעומדים מאחורי העסק, דף עסקי בו יש תמונות אמתיות של העסק כולל תמונות של אנשי הצוות ובעלי התפקידים יראה לגולש כאמין ומזמין יותר. שיווק בפייסבוק באמצעות תמונות אותנטיות מהעסק תמיד עובד טוב יותר.
זכרו לצלם והעלות לדף העסקי תמונות מאירועי חברה, ערבי צוות, כנסים וכל אירוע של העסק. מומלץ גם כן לצלם תמונות מרגעים מיוחדים במהלך שעות העבודה, רגעים שיכולים להמחיש ללקוחות איך נראית ומרגישה העבודה בעסק מזווית שהם לא מכירים. בדרך כלל תמונות אלו מצליחות להשיג את כמות המעורבויות הגבוהות ביותר בדף העסקי.

 

7. שיווק בפייסבוק באמצעות חוות דעת – חוות דעת והמלצות על העסק יעלו וישפרו התדמית של העסק בעיני לקוחות פוטנציאלים חדשים. לכן כדי שהשיווק בפייסבוק יעבוד עליכם לבקש מלקוחות מרוצים לפרסם חוות דעת טובה בדף העסקי שלכם. חוות דעת טובות ישפרו את נראות המותג בדיגיטל. בנוסף, שיטת שיווק בפייסבוק נכונה וחכמה היא להכין ולפרסם פוסטים שהכוללים סיפור על לקוח ופרסום חוות הדעת שלו. מומלץ לבקש מלקוח מרוצה להכין עדות מצולמת הכוללת המלצה על העסק וגם כן לפרסם בעמוד העסקי, כל אלה יתרמו רבות לשיווק בפייסבוק.

 

8. מוטיב הטיזר – שיווק בפייסבוק מצריך מאיתנו לשמור על קהילת העוקבים שלנו סקרנית לתוכן הבא שנעלה. מומלץ להשתמש במוטיב הטיזר ולהקפיד על יצירת טיזרים לדבר הבא שתשתפו. עליכם לפרסם רמזים לפעילויות עתידיות שלכם בין אם זה באמצעות פוסטים, סרטונים או תמונות. הטיזרים יגרמו לקהל העוקבים שלכם להבין שיש למה לצפות ולהמשיך לעקוב.

לסיכום, ניהול תוכן בפייסבוק זו משימה לא פשוטה בכלל הדורשת השקעה ומאמץ רב אך ללא ספק מהווה את השתית להצלחה בשיווק בפייסבוק. אם תשקיעו בתוכן בעל ערך תצליחו לכבוש את הזירה הדיגיטלית ולנצח את המתחרים.

 

אנחנו מעניקים שירותי פרסום דיגיטלי 360, קבל שיחת ייעוץ בחינם לגמרי!

אקסטרא: השלב הרביעי: שיווק בפייסבוק באמצעות קבוצות


דרך נוספת להניע גולשים ולקוחות פוטנציאלים חדשים לאתר או לדף העסקי שלכם היא שימוש בקבוצות פייסבוק. אתם צריכים להצטרף לקבוצות בפייסבוק הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם. עליכם לפרסם שם פוסטים שנותנים ערך לגבי נושא חם שקשור בתחומכם ולצרף קישור לאתר או לדף העסקי בפייסבוק. בנוסף, חפשו פוסטים בהם גולשים העלו שאלה הנוגעת לתחומכם, הגיבו תגובה עניינית המציגה בתור בעלי מקצוע. גולשים שיקראו את הפוסט יכנסו אליכם לעמוד העסקי כדי לחפש תוכן נוסף, הם יכולים להפוך לעוקבים ולקוחות שלכם. דרך נוספת לשיווק בפייסבוק באמצעות קבוצות פייסבוק היא חיפוש פוסטים המבקשים המלצה על עסק שמוכר מוצר מסוים או חברה המציעה שירות ספציפי, חפשו פוסטים הנוגעים לתחומכם, הגיבו בפוסט בצירוף קישור לאתר או לדף העסקי בפייסבוק.

למתקדמים: השלב החמישי: פרסום ממומן בפייסבוק

הדף העסקי שלכם חי נושם וקיים, צברתם קהל עוקבים (לייקים), אתם מעלים תוכן בעל ערך על בסיס קבוע ואתם מרגישים שהגיע הזמן להיכנס למרגש הרציני. החשיפות האורגניות שפייסבוק נותן לדף העסקי נמוכות ומומלץ לחזק את העמוד העסקי באמצעות שיווק ממומן בפייסבוק. הפלטפורמה הפרסומית של פייסבוק מאפשר לנו לפרסם סוגים של קמפיין עם מטרות נרחבות – הגברת המודעות למותג, תפוצה, תנועה לאתר או דף נחיתה, מעורבויות (תגובות ולייקים לפוסטים), התקנות של אפליקציה, צפיות בסירטונים, יצירת לידים וקישור ישיר לצאט איתנו.
תמונה: יצירת קמפיין חדש ובחירת המטרה שלו:
בחירת סוג קמפיין ממומן לשיווק בפייסבוק

לאחר בחירת מטרת הקמפיין נצטרך לבחור את תקציב לקמפיין, שיטת התמחור וקהל היעד שלנו. נוכל להשתמש פילוח בעזרת נתונים דמוגרפיים: גיל, מין, שפה, אזור מגורים גם  לפלח לפי תחומי עניין שמתבססים על תוכן שהגולש צורך. לאחר הגדרת הקהל עלינו לבחור את המיקומים בהם המודעות שלנו יתפרסנו- נוכל לבחור בין הפלטפורמות אינסטגרם או פייסבוק? למקד את הקמפיין לפרסום בפיד או בסטורי? תוכלו לבחור גם לפרסם ב-Messenger או ב-Marketplace של פייסבוק ובנוסף, אפשר לפרסם במאמרים בתוך פייסבוק וגם באפליקציות ואתרים חיצוניים לפייסבוק. בחירת המיקומים הנכונים לפרסום חשובה מאוד להצלחת השיווק בפייסבוק – יש להתאם את המיקום לקהל המטרה. הצעד הבא הוא כתיבת התוכן של המודעה ובחירת התמונה שתוצג לגולש. פרסום בפייסבוק מתבצע לאחר ניתוח מעמיק של קהל היעד וטירגוט נכון במערכת הפרסום של פייסבוק. משימה זו היא לא פשוטה בכלל, כדי להגיע לקהלים המדויקים ביותר דרושים מומחיות והמון ניסיון. ניהול קמפיינים בפייסבוק הופך למוצלח רק בעזרת השילוש הקדוש: מעצב גרפי יצירתי, קופירייטר מוכשר ומנהל הקמפיינים שפועל על בסיס ניסיון ויכולת מקצועית גבוהה.

אז איך תבחרו משרד פרסום דיגיטלי לשיווק בפייסבוק?

אם אתם בעלי עסקים והחלטתם סוף סוף לשווק את העסק בפייסבוק ובנוסף אתם רוצים לדעת שאתם לא מבזבזים כסף ומגיעים למקסימום תוצאות עבור תקציב הפרסום שלכם – אתם חייבים משרד פרסום דיגיטלי לשיווק בפייסבוק. חובה לבחור חברה רצינית, שניכר כי יודעת מה היא עושה, תבחרו חברה שעובדת על קמפיינים גדולים ועם חברות גדלות, תפגשו עם הצוות ותודאו שיש ביניכם כימיה וכי מדובר במשווקים שאוהבים את התחום, רעבים להצלחה, יצירתיים ובעלי רוח צעירה וחדשנית. ובקיצור? תבחרו בנו ☺.

חברה לשיווק בפייסבוק שמתחייבת לך לתוצאות!
אז אתם בעלי עסקים והחלטתם שהגיע הזמן לשינוי ואתם מחפשים חברה לשיווק בפייסבוק שהיא מקצועית, סופר יצירתית, צעירה, חדשנית ובעלת תוצאות מוכחות והבטחה להצלחה, מקומכם איתנו!  איי מרקטינג הינה חברה המתמחה בשיווק בפייסבוק ושיווק דיגיטלי, אנחנו נשמח להעניק לכם ייעוץ בשיווק בפייסבוק בחינם לגמרי וללא שום התחייבות! נציג בפניכם סקירה של הדף העסקי בפייסבוק, מחקר מתחרים ושיטה ייחודית לשיווק בפייסבוק שתאפשר להפיק מתקציב הפרסום שלכם מקסימום תוצאות! קבענו לקפה?
זה הזמן להשאיר פרטים בטופס או להתקשר עכשיו -> 03-9058712

אם הגעתם עד לכאן, סימן שהיה לכם מעניין! שתפו עם חברים!

עוד בבלוג...

שיווק באמצעות תוכן – הדור הבא

מאת: אוהד ניסים 26/08/2019

בעשור האחרון אנו עדים למגמה חדשה בתחום השיווק הדיגיטלי – שיווק באמצעות תוכן המפורסם באתרי אינטרנט שונים באמצעות חברות הפצת תוכן דוגמת "טאבולה" ו"אאוטבריין". התכנים מופצים באתרי חדשות ואתרי תוכן מובילים ונראים כידיעה חדשותית לכל דבר. יתרון הפרסום בפורמט זה הוא העלות

לקריאה

איך יוצרים משפך וסיסטם שיווקי מנצח?

מאת: אוהד ניסים 05/05/2019

כיום, לאחר שני עשורים של שיווק דיגיטלי ניתן לזהות את רצף פעולות השיווק הפועלות בצורה הטובה ביותר בעולם המקוון. אם ניסיתם לפרסם מודעה בגוגל וגיליתם כי אתם מוציאים הון אך לא מקבלים מענה מספיק מלקוחות יתכן ועדיין לא הטמעתם בחברה סיסטם שיווקי

לקריאה

מילון דיגיטלי

מאת: אוהד ניסים 07/06/2020

קידום ממומן – הכוונה היא לקידום בתשלום. קידום מסוג זה נחשב לנפוץ ואפקטיבי כאשר המטרה היא הגדלת התנועה לאתר. הממשק הנפוץ ביותר לקידום ממומן הוא Google Adwords. ישנם ממשקים אחרים כגון facebook ads manager, Outbrain, Yandex וכו. הממשקים נבדלים ביניהם בקהל היעד

לקריאה

למה אתם חייבים לפרסם ביוטיוב

מאת: אוהד ניסים 29/10/2019

יוטיוב היא פלטפורמה המאפשרת לשתף ולצפות בסרטוני ווידאו. ביוטיוב קיימים למעלה מ-3.5 מליון משתמשים רק בישראל. על מנת לממן את הפעילות של הפלטפורמה, מוצעות בה מגוון רחב של אפשרויות פרסום וקידום שונות – חלקן בתשלום ישיר לגוגל ואחרות באמצעות שימוש מובילי דעה

לקריאה

טיוב לידים – החיים יכולים להיות קלים יותר

מאת: אוהד ניסים 24/03/2019

שיווק מקוון מאפשר להגיע לכמות עצומה של לקוחות פוטנציאליים בעת ובעונה אחת וליצור חשיפה גבוהה לשירות ו/או למוצר שאתה מוכר. עם זאת כאשר מקבלים ליד באמצעות דף נחיתה או טופס אינטרנטי, הוא עשוי להיות הקלדה מקרית של פרטים, ילדים שמילאו את הטופס,

לקריאה

למה לשווק בפייסבוק ואינסטגרם

מאת: אוהד ניסים 17/02/2019

נכנסת כבר לפייסבוק היום? תייגת את רוני בפוסט מצחיק? צפית בסטורי באינסטגרם של יובל? כן, אנחנו מבלים יותר מידי זמן בפייסבוק ואינסטגרם, כמעט כולנו מבלים שם בתדירות יום יומית, הדבר היחידי החיובי בכל זה הוא שגם הלקוחות שלנו מבלים שם, והרבה. פלטפורמות

לקריאה

מדריך לשיווק בפייסבוק

מאת: אוהד ניסים 09/06/2020

 אנחנו מבלים המון זמן בפייסבוק, כמעט כולנו מבלים שם בתדירות יום יומית. כל עסק חייב דף עסקי בפייסבוק באמצעותו יוכל לפנות לקהל לקוחות חדש שלא הכיר, לתחזק את קשרי הלקוחות עם לקוחות קיימים באמצעות מתן שירות לקוחות בצ’אט ומענה לשאלות בפוסטים,  וגם

לקריאה

מה זה קידום אתרים?

מאת: אוהד ניסים 16/06/2020

קידום אתרים הוא למעשה אוסף פעולות ותהליכים שאנחנו מבצעים במטרה לקדם אתר אינטרנט  למקומות ודירוגים גבוהים במנועי חיפוש, כמו גוגל, קידום אתרים מתייחס גם כן לשיפור יחסי ההמרה באתר, הגדלת מספר הכניסות לאתר, הגדלת הרכישות באתר והארכת זמן הגלישה. אתר האינטרנט של

לקריאה

קידום אתרים בירושלים

מאת: אוהד ניסים 07/06/2020

אתה בעל עסק בירושלים ורוצה לקדם את האתר שלך למיקומים ראשונים בגוגל? חברה לקידום אתרים בירושלים שתתחייב בחוזה לתוצאות? חברת איי מרקטינג היא סוכנות פרסום דיגיטלי המתמחה בקידום אתרים בירושלים בדגש על קידום אתרים אורגני, קידום אתרים ממומן בגוגל, הקמת אתרים וחנויות וירטואליות,

לקריאה

שיווק ושימוש עסקי בוואטסאפ

מאת: אוהד ניסים 01/07/2019

בשנים האחרונות הפכה וואטסאפ לאחת מהפלטפורמות בה אנו מבלים הכי הרבה זמן במהלך היום. נתון מדהים וחשוב ביותר עבורנו, המשווקים, הוא אחוז פתיחת הודעות בוואטסאפ שעומד על כ-90 אחוז, אם נשווה נתון זה לנתוני פתיחת ההודעות ב-SMS ובאי-מייל הוותיקות – מדובר במספרים

לקריאה
חיוג מהיר
צור קשר
close_loading_popup
Watch image

!Hey you

אז שנתחיל לעבוד ביחד?
השאירו פנייה ונחזור אליכם היום

נגישות