fbpx
imarketingltd brand

שיווק ושימוש עסקי בוואטסאפ

בשנים האחרונות הפכה וואטסאפ לאחת מהפלטפורמות בה אנו מבלים הכי הרבה זמן במהלך היום. נתון מדהים וחשוב ביותר עבורנו, המשווקים, הוא אחוז פתיחת הודעות בוואטסאפ שעומד על כ-90 אחוז, אם נשווה נתון זה לנתוני פתיחת ההודעות ב-SMS ובאי-מייל הוותיקות – מדובר במספרים שאין להם אח ורע בעולם השיווק. במעבר לתקשורת האישית קיים גם הממד של קבוצות, כמעט עבור כל תחום עניין מוקמות קבוצות וואטסאפ אישיות או פומביות המאפשרות לבעלי תחום עניין משותף לדבר זה עם זה. למשל: לכל כיתה יש וואטסאפ, הורים נמצאים בקבוצה של הגן, יש קבוצות של דיירים בבניין לעדכון מוועד הבית וקבוצות של השקעות, בישול, איפור, אופנה ומגוון נושאים נוספים.

מגוון כלים ידניים ואוטומטיים

על מנת לשווק בצורה נכונה בוואטסאפ צריך להכיר הן את הכלים שהפלטפורמה עצמה מעניקה והן כלים מיוחדים ותוכנות שנוצרו על ידי חברות צד שלישי המאפשרות אוטומציה מלאה ומיקסום התהליכים השיווקיים. לדוגמה – ניתן לשלוח הודעות מוכנות מראש המעניקות למקבל תחושה כאילו כתבתם את ההודעה באופן אישי, למרות שהיא הגיעה למאות או אלפי משתמשים. ניתן לתכנן מענה אוטומטי, שאלון האוסף את המידע או הפצת מסרים מניעים לפעולה. אפשר לבנות למעשה מועדון לקוחות שלם דרך הפלטפורמה עם 90 אחוז חשיפה! אנו מכירים היטב את דרכי השיווק בוואטסאפ ושמחים לספר שהשמיים הם הגבול.

שימוש בבעלי קבוצות גדולות או נישתיות להפצה

היום, קיימים מגוון רחב של מובילי דעה שאחראים על קבוצות בנישות מסוימות. אם מצליחים להגיע לקבוצות הנכונות ולהציע לבעלי הדעה הטבה לקבוצה או סרטון מיוחד, ניתן בתוך שניות אחדות להגיע לכמות גדולה מאד של לקוחות פוטנציאליים. אנו מתמחים בבחינה של כל קמפיין פרסומי ויצירת האסטרטגיה הנכונה לשיווק דיגיטלי ולבחינה כיצד ניתן להתאים את התכנים שלכם בצורה הנכונה לוואטסאפ.

לינק וואטסאפ

לאחרונה נפתחה האפשרות ליצור פרסומים ומודעות פייסבוק שיגיעו בקליק אחד ישר לוואטסאפ שלכם. כמובן שהאפשרות הזו קורצת להמון מפרסמים מסוגים שונים וגם לבעלי עסקים קטנים שנוח להם לעבוד בצ'אט של וואטסאפ, שלב ראשון יהיה ליצור את הקישור ואיתו הודעה מובנית שמי שנכנס לקישור יוכל לשלוח אלינו בלחיצת כפתור. לאחר מכן נוכל לפרסם אותו בכל מקום שנרצה, בין אם בתור קמפיין בפייסבוק, בעמוד העסקי, בפרופיל האישי ובכל מקום. כך נניע אנשים ליצור איתנו קשר בקליק ונגדיל משמעותית את כמות הלוקחות הפוטנציאליים.

כפתור השיתוף בוואטסאפ

אתרים ודפי נחיתה המותאמים לסלולר, יכולים להכיל כפתור שיתוף בווטסאפ אותו ניתן להוסיף במהירות לאתר ולאפשר לגולשים באתר שלכם לשתף אותו בקליק עם אנשי הקשר שלהם. בעידן שבו שיתוף באי-מייל לא מבטיח כניסה לאתר שלכם, שיתוף בווטסאפ בין חברים יכול להתחיל הפצה ויראלית שמתחילה ממספר אנשים ויכולה להסתיים בעשרות אלפים – כאשר אחד מעביר לשני את ההודעה. סוד ההצלחה בקמפיין מהסוג הזה הוא יצירת תוכן ויראלי בעל ערך.

חשוב לדעת לבצע את מהלכי הפרסום בקמפיין שיווק בווטסאפ נכון. אנו מתמחים ביצירת קמפיינים שלא יהיו אגרסיביים מדי ויוכלו להעניק לכם את האפשרות להפצה אפקטיבית גם בעתיד.

אז איך תבחרו משרד פרסום דיגיטלי לשיווק עסקי בוואטסאפ?

אם אתם בעלי עסקים והחלטתם סוף סוף לשווק את העסק בדיגיטל אתם חייבים לבחור משרד פרסום דיגיטלי. חובה לבחור חברה רצינית, שניכר כי יודעת מה היא עושה, תבחרו חברה שעובדת על קמפיינים גדולים ועם חברות גדלות, תפגשו עם הצוות ותודאו שיש ביניכם כימיה וכי מדובר במשווקים שאוהבים את התחום, רעבים להצלחה, יצירתיים ובעלי רוח צעירה וחדשנית. ובקיצור? תבחרו בנו ☺.

חברה לשיווק דיגיטלי שמתחייבת לך לתוצאות!

אז אתם בעלי עסקים והחלטתם שהגיע הזמן לשינוי ואתם מחפשים חברה לשיווק דיגיטלי שהיא מקצועית, סופר יצירתית, צעירה, חדשנית ובעלת תוצאות מוכחות והבטחה להצלחה, מקומכם איתנו!  איי מרקטינג הינה חברה המתמחה בשיווק עסקי בוואטסאפ ושיווק דיגיטלי, אנחנו נשמח להעניק לכם ייעוץ בשיווק דיגיטלי בחינם לגמרי וללא שום התחייבות! נציג בפניכם סקירה של פעילות העסק שלכם ברחבי הדיגיטל, מחקר מתחרים ושיטה ייחודית לשיווק דיגיטלי שתאפשר להפיק מתקציב הפרסום שלכם מקסימום תוצאות! קבענו לקפה?
זה הזמן להשאיר פרטים בטופס או להתקשר עכשיו -> 03-9058712

אם הגעתם עד לכאן, סימן שהיה לכם מעניין! שתפו עם חברים!

חיוג מהיר
צור קשר
close_loading_popup
Watch image

!Hey you

אז שנתחיל לעבוד ביחד?
השאירו פנייה ונחזור אליכם היום

נגישות